| Stichting CultuurFonds Oldenzaal | Hofmeijerstraat 52 | Oldenzaal | 7571 DE |
STICHTING CULTUURFONDS OLDENZAAL
Aanvragen bijdrage

Informatie

De aan te leveren informatie staat vermeld in een vragenlijst. Deze vragenlijst is beknopt gehouden zodat het mogelijk is dat u onvoldoende ruimte heeft om de vragen goed te beantwoorden. Voeg dan genummerde bijlagen toe. Volledigheid zorgt voor een snelle beoordeling van uw aanvraag. Zorg er in ieder geval voor dat uw aanvraag tenminste vier weken voor de uitvoering van uw culturele activiteit volledig is ingediend. Na afloop van de culturele activiteit dient u een afrekening in waarbij bewijsstukken kunnen worden gevraagd. De definitieve bijdrage wordt altijd achteraf vastgesteld en uitbetaald. Klik hier voor het aanvraagformulier. Klik hier voor een model begroting en afrekening.

Vragen

Neem dan contact op met het secretariaat van de stichting per e-mail. U ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord. Klik hier voor het mailadres van het secretariaat. Cultuurmakelaar Oldenzaal Een nuttig adres over de Cultuur in Oldenzaal en fondsen waar u mogelijk ook subsidie kunt aanvragen voor uw culturele activiteiten. Voor de inhoud van deze website is alleen de eigenaar van de website aansprakelijk. Klik hier.
Advies Wij adviseren u, om teleurstelling te voorkomen, de voorwaarden vooraf goed door te nemen en dan zelf de conclusie te trekken dat u in aanmerking kunt komen voor een subsidie of financiele bijdrage. De voorwaarden kunt u hier downloaden. Klik hier.